Klanttevredenheid Trajan 22 july 2021

Gemiddeld een 8, dat is het cijfer wat wij krijgen van onze klanten. En daar zijn wij niet alleen heel blij mee, maar ook trots op!

En waar verdienen wij die 8 dan mee? Allereerst natuurlijk met goede betrouwbare data, want daar staat of valt ons onderzoek mee. We zijn trots op onze veldwerkers die (vaak) al lang voor ons werken en inmiddels goed weten waar op gelet moet worden. En sinds kort zijn we ook trots op onze scanauto, die onze data op een even betrouwbare, maar veel snellere manier binnenhaalt.

Maar Trajan biedt meer dan data. We staan in contact. Onze medewerkers denken graag mee over het hoe, wat en waarom van een onderzoek. Wij nemen ervaringen van andere gemeentes mee en kijken hoe die kennis kan helpen bij een lokaal vraagstuk.

Dus hoe meer betrokken, hoe beter, maar vooral ook leuker voor ons.

Wij gaan natuurlijk voor een dikke 9 volgend jaar, maar voor nu zijn we erg blij met onze klanttevredenheid!